.

.

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 739
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

فال حافظ


شعر :

باختم

 

در قمار زنده گی جان و دلم را باختم

ای دریغا حاصل و بی حاصلم را باختم

 

چون فتادم در یم و گرداب عشق دلبری

وای آخر رفتم از خود ساحلم را باختم

 

عقل دور اندیش من فارغ ز غم ها بوده است

عشق آمد این دل هم عاقلم را باختم

 

تا به دام عشق رفتم کامرانی یافتم

بین زعشقش روز گار جاهلم را باختم

 

عشق باشد رهبر این روز گار زنده گی

« فکرت » آخر هوش وعقل باطلم را باختم

 

نیو دهلی : 30 / جون / 2016



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: فضل حق فکرت تاريخ: جمعه 29 مرداد 1395برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید! در این وبلاگ - اشعار.داستان ها.طرح های ادبی خودم وهم چنان گزیده اشعار.داستان ها.طنزها.طرح های ادبی وسایرگزیده های ادبی وهنری دیگران به نشر می رسد.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to f.fekrat.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com